Sarimsakli

2018-04-21 0 comments

                   CENA PO OSOBI I SMENI NA BAZI 10 NOĆENJA SA IZABRANOM USLUGOM               

HOTEL/
TERMIN

   Tip

Usluga

19.06.

29.06.

09.07.

19.07.

29.07.

08.08.

18.08.

28.08.

07.09.

17.09.

29.06.

09.07.

19.07.

29.07.

08.08.

18.08.

28.08.

07.09.

17.09.

27.09.

HOTEL ACEM 3*

Standard soba 

HB

207

308

334

334

334

334

380

276

207

207

                         

HOTEL AMPHORA 3*

Standard soba 

HB

207

308

334

334

334

334

380

276

207

207

 

                       

HOTEL BUYUK BERK 3*

Standard soba 

AL

334

365

437

506

506

506

529

354

307

276

 

HOTEL/
TERMIN

   Tip

Usluga

19.06.

29.06.

09.07.

19.07.

29.07.

08.08.

18.08.

28.08.

07.09.

17.09.

29.06.

09.07.

19.07.

29.07.

08.08.

18.08.

28.08.

07.09.

17.09.

27.09.

                         

HOTEL GRAND MILANO 3*

Standard soba 

HB

173

246

283

288

288

288

283

202

183

173

HOTEL OLIVERA 3*

Standard soba - pogled kopno

AL

345

386

466

541

541

541

544

384

323

288

 

Standard soba - pogled more

AL

380

421

506

587

587

587

595

412

346

305

HOTEL VAROL 3*

Standard soba 

HB

207

308

334

334

334

334

380

276

207

207

 

                       

HOTEL URGENC  3

Standard soba 

HB

173

228

242

242

242

242

251

170

150

150

Program putovanja:
Destinacije Sarimsakli i
1. dan 
– sastanak grupe je u Beogradu u Bloku 70A (Novi Beograd), u Ulici Dr Agostina Neta, u delu ulice od TC Delta City i Tehnomanije ka reci Savi, dan ranije od datuma iz cenovnika publikovanih u katalogu i na web sajtu 30 minuta pre vremena polaska autobusa. Polazak autobusa iz Beograda je u 06.00h (u slučaju promene vremena i mesta polaska, putnici će biti blagovremeno obavešteni). Orijentaciona vremena eventualnih usputnih ulazaka putnika: Kolari- 06.30h (pumpa NIS); Požarevac – 06.40h (pumpa Lukoil); Velika Plana – 07.15h (restoran Mekdonalds); Svilajnac, Topola – 07.30h (motel Stari hrast); Batočina – 07.45h (restoran Kapija Šumadije); Jagodina – 08.15h (pumpa Coral); Ćuprija – 08.20h (motel Ravanica); Paraćin – 08.25h (restoran Tito); Pojate – 08.35h (restoran Evropa); Aleksinac – 08.50h (pumpa NIS); Niš – 09.10h (preko puta motela Nais/pumpa NIS); Dimitrovgrad - 10.40h (restoran Hepi). Orijentaciona vremena pauza su: Velika Plana (restoran Mekdonalds) – 07.15h ili u slučaju nepredviđenih okolnosti Ćuprija (Eko pumpa) – 08.20h (u trajanju od oko 15 minuta), restoran Hepi -10.40h (u trajanju od oko 40 minuta), restoran Trakijski konak u Bugarskoj – 16.00h (u trajanju od oko 40 minuta) i restoran Egbir u Turskoj – 06.00h (u trajanju od oko 30 minuta). Nastavak putovanja ka Turskoj tranzitnim putem kroz Bugarsku, sa usputnim zadržavanjima radi graničnih formalnosti. Vožnja do prelaza Edžebat-Čanakale, gde se ukrcava na trajekt. Plovidba trajektom oko 35 minuta. Nastavak vožnje ka Sarimsakliju.
2. dan – Dolazak u Sarimsakli u jutarnjim časovima. Posle iskrcavanja putnika, nastavak vožnje ka Kušadasiju. Predviđeno vreme dolaska u Kušadasi je u prepodnevnim šasovima. Smeštaj u odabrane objekte (posle 15:00h).
Od 2.dana do poslednjeg dana ugovorenog boravka –  Boravak na bazi izabrane usluge i ugovorenog broja dana.
Poslednji dan ugovorenog boravka– napuštanje objekta do 00:09h po lokalnom vremenu. Polazak autobusa za Srbiju je u popodnevnim časovima u zavisnosti od vremena dolaska nove grupe, a u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima (o tačnom vremenu povratka, putnici se mogu infor- misati kod predstavnika agencije na destinaciji). Vožnja ka Sarimsakliju, gde se putnici koji su odseli u Sarimsakliju ukrcavaju u popodnevnim/večernjim časovima. Nastavak vožnje do prelaza Čanakale-Edžebat. Plovidba trajektom oko 35 minuta. Nastavak vožnje ka Srbiji preko Bugarske, sa usputnim zadržavanjima radi graničnih formalnosti. Dolazak na mesto polaska je narednog dana u popodnevnim časovima. Kraj svih usluga.

U cenu aranžmana je uključeno:
- Prevoz autobusom turističke klase (visokopodni ili dabldeker – klima, audio i video oprema) na  ugo- vorenoj destinaciji sa pratiocem grupe.
- Smeštaj i ishrana na bazi izabrane usluge u izabranom objektu i smeštajnoj jedinici u okviru ugovorenog broja dana.
- Usluge predstavnika agencije ili inopartnera na destinaciji.
- Troškovi transfera.
- Troškovi trajekta
- Troškovi organizacije puta.

U cenu aranžmana nije uključeno
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (cene osiguranja nisu poznate u vreme objavljivanja Programa i biće dostupne u agenciji).
- Osiguranje od otkaza aranžmana.
- Troškovi fakultativnih izleta.
- Individualni troškovi.

Uslovi plaćanja:
- Rezervacijom se smatra izvršena uplata u celosti ili akontacija u iznosu od 40% cene aranžmana (izuzev kod korišćenja popusta na rane uplate, gde je neophodna uplata u celosti prilikom rezervacije), a ostatak najkasnije 20 dana pred putovanje. Rok za potvrdu rezervacije je 48 sati od dana zaključenja ugovora.
- Uplate se mogu izvršiti: platnim karticama (VISA, DINA, MASTER, MAESTRO), na tekući račun Organizatora, čekovima građana i gotovinski na blagajni.

Putna isprava:
Putnici državljani Republike Srbije mogu putovati isključivo sa novim, biometrijskim pasošima. Putnik u potpunosti odgovara za validnost svoje putne isprave. Putnici koji putuju sa pasošima drugih država u obavezi su da se samostalno upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i obave sve potrebne aktivnosti vezane za viziranje sopstvenih pasoša, ukoliko je to potrebno. U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak u izabranoj zemlji, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i takav otkaz se smatra otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

 Prevoz:
- Organizator putovanja određuje mesta polazaka, mesta za pauze i njihovu dužinu.         
- Vreme povratka sa destinacija moguće je pomeriti naknadno, u zavisnosti od gužve na granicama i sl, a radi poštovanja odredaba Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.           
-  U slučaju promene naznačenog mesta polaska autobusa, definisanog ovim Programom, putnici će o tome biti obavešteni najkasnije dva dana pred put.
- Putnik je u obavezi da se informiše o tačnom vremenu polaska autobusa najkasnije 2 dana pred polazak.
- Jednom putniku je dozvoljeno da ponese najviše dva komada prtljaga.
- Agencija pravi raspored sedenja uzimajući u obzir starost putnika, bolest ili fizičke nedostatke putnika, te nije u obavezi da ispuni zahteve putnika vezane za raspored sedenja.

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA     
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

NAPOMENE:
Za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 45 prijavljenih putnika po smeni.                      
Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače indentični izgled svake stambene jedinice ili kupatila.
Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.  U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se smeštajne jedinice nalaze, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće smeštajnom objektu.  
Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.        Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).                       

Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, kao i za stranke koje koriste agencijski prevoz, bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman, vaučer,  odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje, biće izdat sedam dana pre datuma početka korišćenja aranžmana.    
First i Last minute ponude-Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni. Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.  
U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.    
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika.                   
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 45) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, izlete ili drugo).
Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja BIR DOO BEOGRAD - HEDONIC TRAVEL, POSEDNIK PUTOVANJA  NNK INTERNACIONAL